środa, 4 marca 2015

Beginning/ Początki wcale nie są takie trudne

Witam Was w pierwszym poście! Będzie on czysto zapoznawczy.

Podstawowe informacje na mój temat znajdziecie w prawym pasku bocznym. Co więcej mogę Wam powiedzieć? Jestem niepoprawną optymistką. Staram się dawać z siebie jak najwięcej i zarażać innych dobrym humorem. W końcu nic tak nie zdobi człowieka jak piękny, szczery uśmiech :) 
Jestem bardzo ciekawa świata i ludzi. Fascynują mnie niejasne i nieoczywiste rzeczy. Jestem dociekliwa i lubię znać prawdę. Mam wiele obliczy. Najlepiej jednak czuję się w towarzystwie przyjaciół, dobrych znajomych oraz... nieznajomych. Jestem wtedy otwarta i potrafię jasno mówić o swoich poglądach.
Staram się cieszyć nawet najdrobniejszymi głupotami. Nie ma dnia, żebym nie myślała o życiu. Ciągle zastanawiam się nad sensem ludzkiego istnienia. Fakt niewiedzy często mnie przytłacza, ale uważam że najlepszą receptą na taki stan jest życie chwilą. Zatapiam się w teraźniejszości, po to by nie błądzić po przeszłości i przyszłości.
Gdy miewam gorsze momenty, nie staram się wcale tłumić ich muzyką czy pocieszać się, że wszystko będzie dobrze. Wychodzę z założenia, że w niektórych momentach najlepiej pozwolić sobie dotknąć dna, po to by móc się od niego odbić ze zdwojoną siłą. 
To na dzisiaj wszystko. Miłego wieczoru :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz